Storing Arnhem-Winterswijk

Aanrijding
Deze storing is voorbij.

Oudere berichten

Deze storing komt uit het oude Rijden de Treinen-archief en bevat minder informatie dan gebruikelijk. Voor deze oudere storingen is helaas geen vertaling beschikbaar.

De beperkingen tussen Doetinchem en Winterswijk als gevolg van een aanrijding zijn voorbij. Het treinverkeer is volledig hervat.

17 okt. 2011 22:34

De beperkingen tussen Doetinchem en Winterswijk als gevolg van een aanrijding zijn voorbij.
Het treinverkeer is volledig hervat.

17 okt. 2011 22:30

De beperkingen tussen Doetinchem en Winterswijk als gevolg van een aanrijding zijn voorbij.
Houdt u nog rekening met een langere reistijd.

17 okt. 2011 22:04

Tussen Doetinchem en Winterswijk rijden geen treinen door een aanrijding.
Er rijden bussen tussen Doetinchem en Winterswijk.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 23:30 uur verholpen.

17 okt. 2011 21:34

Tussen Doetinchem en Winterswijk rijden geen treinen door een aanrijding.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 23:30 uur verholpen.

17 okt. 2011 21:28

Tussen Doetinchem en Winterswijk rijden geen treinen door een aanrijding.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 23:30 uur verholpen.

17 okt. 2011 20:38

Tussen Doetinchem en Winterswijk rijden geen treinen door een aanrijding. Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 23:30 uur verholpen.

17 okt. 2011 20:34

Tussen Doetinchem en Winterswijk rijden geen treinen door een aanrijding.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 23:30 uur verholpen.

17 okt. 2011 20:30

Getroffen trajecten

De volgende trajecten zijn getroffen door deze storing:

Informatie

Deze storing begon op 17 oktober 2011 om 20:30 en heeft in totaal 2 uur, 4 minuten geduurd.

Deze storing wordt in de statistieken genoteerd als veroorzaakt door een aanrijding.