Storing Den Haag C.-Breda

Seinstoring
Deze storing is voorbij.
Deze storing komt uit het oude Rijden de Treinen-archief en bevat minder informatie dan gebruikelijk.

De beperkingen tussen Den Haag C. en Breda als gevolg van een seinstoring zijn voorbij.
Houdt u nog rekening met een langere reistijd.

5 okt. 2013 09:10

Oudere berichten

De beperkingen tussen Den Haag C. en Breda als gevolg van een seinstoring zijn voorbij.
Houdt u nog rekening met een langere reistijd.

5 okt. 2013 09:10

Tussen Den Haag C. en Breda rijden minder treinen door een seinstoring.
Gebruik de Fyra (zonder toeslag) tussen Amsterdam C. en Breda.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 9:30 uur verholpen.
Reizigers tussen Den Haag C. en Eindhoven kunnen omreizen via Utrecht C.

5 okt. 2013 08:36

Tussen Den Haag C. en Breda rijden minder treinen door een seinstoring.
Gebruik de Fyra (zonder toeslag) tussen Amsterdam C. en Breda.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reizigers tussen Den Haag C. en Eindhoven kunnen omreizen via Utrecht C.

5 okt. 2013 08:12

Tussen Den Haag C. en Breda rijden minder treinen door een seinstoring.
Gebruik de Fyra (zonder toeslag) tussen Amsterdam C. en Breda.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 8:45 uur verholpen.
Reizigers tussen Den Haag C. en Eindhoven kunnen omreizen via Utrecht C.

5 okt. 2013 07:25

Tussen Den Haag C. en Breda rijden minder treinen door een seinstoring.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 8:45 uur verholpen.
Reizigers tussen Den Haag C. en Eindhoven reizen via Utrecht C.

5 okt. 2013 07:21

Getroffen trajecten

De volgende trajecten zijn getroffen door deze storing:

Informatie

Deze storing begon op 5 oktober 2013 om 07:21 en heeft in totaal 1 uur, 49 minuten geduurd.

Deze storing wordt in de statistieken genoteerd als veroorzaakt door een seinstoring.