Storing Leer (Ostfr.)-Groningen

Wisselstoring
Deze storing is voorbij.

Oudere berichten

Deze storing komt uit het oude Rijden de Treinen-archief en bevat minder informatie dan gebruikelijk. Voor deze oudere storingen is helaas geen vertaling beschikbaar.

De beperkingen tussen Groningen en Nieuweschans als gevolg van een wisselstoring zijn voorbij.
Het treinverkeer is volledig hervat.

20 apr. 2011 14:38

De beperkingen tussen Groningen en Nieuweschans als gevolg van een wisselstoring zijn voorbij. Houdt u nog rekening met een langere reistijd.

20 apr. 2011 14:34

De beperkingen tussen Groningen en Nieuweschans als gevolg van een wisselstoring zijn voorbij.
Houdt u nog rekening met een langere reistijd.

20 apr. 2011 14:22

Tussen Groningen en Nieuweschans langere reistijd door een wisselstoring.
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min.
De verstoring is naar verwachting rond 19:00 uur verholpen.

20 apr. 2011 14:06

Tussen Groningen en Nieuweschans langere reistijd door een wisselstoring. Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 14:30 uur verholpen.

20 apr. 2011 13:36

Tussen Groningen en Nieuweschans langere reistijd door een wisselstoring.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min.
De verstoring is naar verwachting rond 14:30 uur verholpen.

20 apr. 2011 13:22

Tussen Groningen en Winschoten langere reistijd door een wisselstoring.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min.
De verstoring is naar verwachting rond 14:30 uur verholpen.

20 apr. 2011 13:04

Tussen Groningen en Winschoten rijden geen treinen door een wisselstoring.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 14:30 uur verholpen.

20 apr. 2011 12:36

Getroffen trajecten

De volgende trajecten zijn getroffen door deze storing:

Informatie

Deze storing begon op 20 april 2011 om 12:36 en heeft in totaal 2 uur, 2 minuten geduurd.

Deze storing wordt in de statistieken genoteerd als veroorzaakt door een wisselstoring.