De Rijden de Treinen app is er nu ook voor iPhone! Download in de App Store

Storing Arnhem-Nijmegen

Sein-en wisselstoring
Deze storing is voorbij.
Deze storing komt uit het oude Rijden de Treinen-archief en bevat minder informatie dan gebruikelijk.

De beperkingen tussen Arnhem en Nijmegen als gevolg van een sein- en wisselstoring zijn voorbij. Het treinverkeer is volledig hervat.

20 mei 2011 14:38

Oudere berichten

De beperkingen tussen Arnhem en Nijmegen als gevolg van een sein- en wisselstoring zijn voorbij. Het treinverkeer is volledig hervat.

20 mei 2011 14:38

De beperkingen tussen Arnhem en Nijmegen als gevolg van een sein- en wisselstoring zijn voorbij.
Het treinverkeer is volledig hervat.

20 mei 2011 14:30

De beperkingen tussen Arnhem en Nijmegen als gevolg van een sein- en wisselstoring zijn voorbij.
Houdt u nog rekening met een langere reistijd.

20 mei 2011 13:40

Tussen Arnhem en Nijmegen rijden minder treinen door een sein- en wisselstoring. Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 15:00 uur verholpen.

20 mei 2011 13:34

Tussen Arnhem en Nijmegen rijden minder treinen door een sein- en wisselstoring.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min.
De verstoring is naar verwachting rond 15:00 uur verholpen.

20 mei 2011 13:18

Tussen Arnhem en Nijmegen rijden minder treinen door een sein- en wisselstoring. Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min. De verstoring is naar verwachting rond 15:00 uur verholpen.

20 mei 2011 12:34

Tussen Arnhem en Nijmegen rijden minder treinen door een sein- en wisselstoring.
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min.
De verstoring is naar verwachting rond 15:00 uur verholpen.

20 mei 2011 12:30

Getroffen trajecten

De volgende trajecten zijn getroffen door deze storing:

Informatie

Deze storing begon op 20 mei 2011 om 12:30 en heeft in totaal 2 uur, 8 minuten geduurd.

Deze storing wordt in de statistieken genoteerd als veroorzaakt door een sein-en wisselstoring.