Disruption Storing actuele vertrektijden

Technische storing
This disruption is resolved.
This disruption is from the older Rijden de Treinen archive and contains less information information than usual. For these older disruptions, there is unfortunately no translation available.

Door een technische storing bij NS beschikt Rijden de Treinen op dit moment niet over uitgebreide actuele vertrektijden. De vertrektijden in de app zijn zichtbaar en werken goed, maar tijdelijk is het niet mogelijk om extra informatie op te vragen (zoals de route of het soort trein).

Het probleem is bekend en NS werkt aan een oplossing.
Deze storing is naar verwachting uiterlijk maandag rond 10.00 uur verholpen. Excuses voor het ongemak.

Nov 9, 2014 10:09 PM

Earlier messages

Door een technische storing bij NS beschikt Rijden de Treinen op dit moment niet over uitgebreide actuele vertrektijden. De vertrektijden in de app zijn zichtbaar en werken goed, maar tijdelijk is het niet mogelijk om extra informatie op te vragen (zoals de route of het soort trein).

Het probleem is bekend en NS werkt aan een oplossing.
Deze storing is naar verwachting uiterlijk maandag rond 10.00 uur verholpen. Excuses voor het ongemak.

Nov 9, 2014 10:09 PM

Door een technische storing bij onze dataleverancier beschikt Rijden de Treinen op dit moment niet over uitgebreide actuele vertrektijden. De vertrektijden in de app zijn zichtbaar en werken goed, maar tijdelijk is het niet mogelijk om extra informatie op te vragen (zoals de route of het soort trein).

Het is nog niet bekend hoe lang deze storing duurt. Excuses voor het ongemak.

Nov 9, 2014 8:22 AM

Affected lines

No lines are linked (yet) to this disruption.

Information

This disruption started at 8:20 AM on November 9, 2014 and took 23 hours, 54 minutes in total.