: Storing actuele vertrektijden (9 November 2014)
For these older disruptions, there is unfortunately no translation available.
-
Update Last update
Door een technische storing bij NS beschikt Rijden de Treinen op dit moment niet over uitgebreide actuele vertrektijden. De vertrektijden in de app zijn zichtbaar en werken goed, maar tijdelijk is het niet mogelijk om extra informatie op te vragen (zoals de route of het soort trein).
Het probleem is bekend en NS werkt aan een oplossing.
Deze storing is naar verwachting uiterlijk maandag rond 10.00 uur verholpen. Excuses voor het ongemak. -
Update
Door een technische storing bij NS beschikt Rijden de Treinen op dit moment niet over uitgebreide actuele vertrektijden. De vertrektijden in de app zijn zichtbaar en werken goed, maar tijdelijk is het niet mogelijk om extra informatie op te vragen (zoals de route of het soort trein).
Het probleem is bekend en NS werkt aan een oplossing.
Deze storing is naar verwachting uiterlijk maandag rond 10.00 uur verholpen. Excuses voor het ongemak. -
Update
Door een technische storing bij onze dataleverancier beschikt Rijden de Treinen op dit moment niet over uitgebreide actuele vertrektijden. De vertrektijden in de app zijn zichtbaar en werken goed, maar tijdelijk is het niet mogelijk om extra informatie op te vragen (zoals de route of het soort trein).
Het is nog niet bekend hoe lang deze storing duurt. Excuses voor het ongemak.
More about this disruption
Statistics
This disruption started at 8:20 AM on November 9, 2014 and took 23 hours, 54 minutes in total.
Affected lines
No lines are linked (yet) to this disruption.
Refunds and passenger rights
Got delayed due to this disruption? You may be reimbursed.